...min fiiina cykel <3

Idag kom mina föräldrar hit och gav mig in födelsedagspresent :D
En sproljans ny cykel :D
SÅÅ  FIIIN! :)
vi fann varann direkt, det e som att vi flyger fram, jag å cykeln (har inte kommit på nå namn än) Doris?
Berra?
Vi åkte ut på tur (jag å mina föräldrar, inte cykeln) för att hämta upp ett nytt v-rums bord :)
vårat har ju blivit helt fallfärdigt efter alla flyttar, underhyllan finns inte ens kvar! Det bästa med det nya bordet e att det e i samma "träslag" (om man kan kalla det träslag när det kommer från ikea) som vår övriga möbler i vardagsrummet :)
Efter vår lilla sightseeing i örebro (gps visade lite vilovägar först) så åkte vi till biltema för att köpa ett till lås till cykeln...vi hitta ett med larm! hur smart e inte det?! varför har man inte kommit på det tidigare? Det tjuter om någon försöker bryta upp låset eller klipper vajern :) mest för att skrämmas men ändå, tjuven väljer nog en annan cykel om den får välja ;D


som sagt flyyyger fram :)

<3


110 db...ganska högt!

Sen måste jag ju bara visa lite bilder på missarna...dom e ju för söta...

kringelkatt ^^


hur tänkte hon nu...? :)

man kan ju inte bli arg på henne när hon e så söt...! (fast när det finns rentvätt i så e hon inte tillräckligt söt)

Nehepp...om jag ska kila till coop å se om dom har nåra röda gubbar? Super sugen på det helt plötsligt!

X torsk X

Kommentarer
Postat av: Miss Universum

Fin cykel! =D

2012-06-07 @ 13:04:30
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: torskelain

TAACK :D

2012-06-11 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0