...midsommar

Vilken härlig start på semestern...! Midsommarafton UTAN regn! :) å inte bara det, strålande sol dessutom :D jag började dagen med färska jordgubbar å yoghurt på balkongen :) njöt som bara tusan, hoppade i bikinin å lapa sol tills det började bli dags att göra sig i ordning för firandet av midsommar. Och självklart älski som fyllde år och Noah som blev hela 3 år :) 
Först fixade jag frukost på sängen till älski å så fick han mina paket :)
 
 
Sen dags att göra sig fin :)
 
 
Sen efter två timmar lyckades han komma upp så vi kunde röra oss mot åsbro, där min familj väntade...ja å jens föräldrar :)
Det var inte igår hela familjen var samlad på midsommar :)

Innan vi åkte fångade jag skrollan på bild, hon gillar oxå när jag köper nya skor :)
Det e ngt med skokartonger :)
 
Väl ute i åsbro å färdigätna tog älski fram luftpistolen...lekte lite james bond...hmm...
 
Det var en mkt fin dag och kväll :) han fick mkt fina paket av min familj <3
 
Idag tittade solen fram  igen så jag passa på att lapa sol idag oxå :) just nu regnar det...men så länge solen visar sig lite då å då så skadar det inte med lite regn :)
 
  X torsk X
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0