...hur orkar folk?

Jag e så trött...orkeslös! Har tänkt träna flera dar nu...men så fort jag sätter mig ner så somnar jag...typ! Var e min energi å vem har tagit den...!? Baaah! Bara två å en halv arbetsdar kvar nu...sen semester en vecka...! Gudars vad skönt! Å jag skulle inte bli ett dugg ledsen om det skulle kunna komma liiite värme...bara pyttelite till iaf...det e ju liksom snart slutet på juni å det e knappt att dagstemperaturen kämpar sig över 20 grader, nån dag ibland men sällan!

Hmm...käka lite lunch å bege sig kanske?


X torsk X

(slänger med en egobild ^^)


Kommentarer
Postat av: Sarah

1. Sov tillräckligt, varje natt! För mig är det minst 7 h :)

2. Ät regelbundna måltider!

3. Sätt dig inte så tröttheten hinner komma ikapp, gör bort träningen direkt du kommer hem, så motar du bort tröttheten, för visst blir du också piggare av träningen!? ^^

4. GE INTE UPP!! :)

2012-06-19 @ 16:11:46
URL: http://enbitavlivet.blogspot.com
Postat av: Torsken

Sarah...du e en av dom som jag undrar hur f*n du orkar :D jag sover varje natt...skulle vilja veta hur många timmar jag behöver, på helgen måste jag ställa kl så jag inte sover mer än 10 timmar! jag tror problemet ligger i att jag inte riktigt ha full motivation till träning =/ men tack för tipsen :)

2012-06-20 @ 22:24:18
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: Torsken

Sarah...du e en av dom som jag undrar hur f*n du orkar :D jag sover varje natt...skulle vilja veta hur många timmar jag behöver, på helgen måste jag ställa kl så jag inte sover mer än 10 timmar! jag tror problemet ligger i att jag inte riktigt ha full motivation till träning =/ men tack för tipsen :)

2012-06-20 @ 22:24:19
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0