...en, EN dag kvar...! :)

En arbetsdag kvar den här veckan...! Sen en veckas SEMESTER! :D wihoo!! Kollade nyss på SMHI å det ska tydligen blir uppemot 30 grader nästa vecka...! Nån annanstans :( här i örebro ska det bli mellan 15-18 grader...jippidido. Men jag e ledig...! Å jag kan bara ligga hemma å titta på film om det e kallt ute ;)

Idag var det riktigt fint väder, inte asvarmt men hyffsat, så bär jag slutade jobbet så CYKLADE jag å pepp till Stadsparken å grillade lite å käka middag i gräset (på en filt) Anna, Sandri,Chris och Erik svängde förbi oxå :) kul att ses spontant...! Saknar faktiskt det spontana i mitt liv lite, förr var det spontant häng minst en gång i veckan å på det en spontan vinkväll...nu träffar jag mina vänner inte ens en gång i veckan å då e det planerat, inte ens en spontan kaffe blir det längre :( men det hör till min orkeslöshet tyvärr...vill men orkar inte, plus att jag vet att mina vänner har minst lika fullt upp som jag!

Hoppas på att jag kan fylla på batterierna nu under första semesterveckan sen komma tillbaka full av energi (å gärna lite solbränna!)

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0