...2012!!

Fy fan säger jag...det här är nog en av de värsta sakerna jag gått igenom hittills i mitt liv...!
Men som med allt annat kommer man ta sig igenom det, för man har inget val.
Så...2012 japp, börjar ju SKITbra...med betoning på skit å nästan ingenting på bra.
På självaste nyårsafton kände jag mig noll peppad inför ett nytt år...å ganska bitter om jag ska vara ärlig, just för att jag hade den känslan och det har jag aldrig haft förut! Men själva året i sig började bra, bortsett från öbo-försäkringsbolagstjaffset (som inte är löst än...) Jag var ju ledig första veckan så det var ju skönt :) och nu har jag jobbat en vecka...å det känns som två!
Så mina förväntningar på det här året: att överleva! Skämtosido men jag börjar undra om meningen med livet är att stå ut så mkt skit som möjligt på så kort tid som möjligt...
Det här året ska jag försöka vända det negativa till något positivt, och tydligen har jag börjat springa?! :) har sprungit minst 2 ggr/ veckan och ja jag vet att det bara har gått två veckor men jag tror på det här...en stund iaf :P 2011 var året jag gick ner i vikt, 2012 blir året jag blir fit :)
Och i år ska jag och älski åka utomlands, planen var att vi skulle åka på vår årsdag men det får vänta till senare, pga hans sjukdom och av ekonomiska själ :(
Strax ska jag sticka iväg på innebandymatch...det e jag ju SKITpeppad för...tankarna är på lite andra platser!
...well well...lite mat i magen sen byta om!
jag efter en joggingtur...
mitt nya underställ till joggingturerna ;P
make of the day...igår :)
X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0