...för ett tag sen

För någon månad(er) tappade jag bort mitt körkort...så jag fick förlustanmäla och beställa nytt, samtidigt beställde jag nytt till pepp, hans har varit trasigt jätte länge.
Vi lyckades aldrig komma iväg till transportstyrelsen i tid, dom stängde fyra! Så vi åkte till en fotoautomat :) det är ju hur underskattat som helst! :D eftersom man får fyra bilder per karta så tog vi två var som var seriösa och vid dom två sista kom han in till mig å jag till honom vid hans två sista ^^

Problemet var sen att korten kom inte ut...dom fastnade i maskinen...men jag hade ju problemlösare pepp med mig...haha!

"jag ser dom där inne" :)

allt som krävs e nåt långt å peta med...

...med lite spänst

...och ut kom en hel drös med kort...! inte bara vi som använder fotoautomat...men bara vi som er till att få ut korten ;)

våra "plojbilder" blev fint förvandlat till...

...Årets julhälsning (gjorde faktiskt riktiga julkort men seg som jag är så blev dom aldrig postade...)
 
X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0