...njuter

Jag har det bra här...hemma hos mamma å pappa med systeryster å hennes två älsklingar Noah och Kasper :) vi började vistelsen med parken zoo, då var även Pepp och Jens med men dom åkte tillbaka till örebro direkt efter och vi fortsatte hem till vagnhärad! Här har vi varit nu sen i fredags :) Vi har gjort massor och ingenting, det e ju inte så att jag får sova bort dagarna här! Vi har varit i Nyköping och shoppat (fick nya springskor av mamma, tackar å bockar) och så har vi varit i Södertälje på torekällberget...det e ett ställe med svenska djur, vi lyckades komma precis när en ko skulle kalva :D vi missade när kalven kom men vi såg när den var på väg och när den precis var född :) efter typ en halvtimme var den på benen...helt galet! I Södertälje fick jag ett par nya skor (igen!) det var på rea, och anledningen var enkel...mina skor STANK! Jag hade dom på mig när vi gick på parken zoo, då SPÖREGNA det så bi blev dyngsura och då speciellt mina ballerina, å med fossingarna instängda i det våta skorna hela dan blev inge bra :( så nu är dom i skohimlen...kastade dom direkt utanför affären så det inte skulle finnas nån återvändo ;D det var ju trots allt ett par av mina favvisar dessutom dom enda svarta ballerina jag äger...(ägde) Idag har vi nästan bara varit hemma...plockat blåbär till en samregering paj :) jag har alltid tyckt att sånna bärplockare (verktyget) e lite fusk...men de e ju hur bra som helst om man ska vara lite effektiv! Visst det e mysigt å avslappnande att ge sig utbi skogen å plocka för hand men om man ska ut bara för att få blåbär då e det skitbra att ha en sån, vi fick ett par liter på en halvtimme, Nettis å jag! :) å fina rena händer :) Jag och mamma svängde förbi Södertälje å min äldsta systers kille Johans lägenhet på kvällen för att se till hennes katter å jag kan ju lugnt sagt säga att jag har en KLINISKT ren lägenhet jämfört med hans...så sjukt mkt saker överallt oxå, jag har bara hört rykten om denna lägenheten men nu fick jag se det med egna ögon...! Invigde båda paren idag oxå, först på en powerwalk med Nettis å sen på kvällen med mamma :) X torsk X


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

samregering paj? :)

Svar: Smarrig :D skriver inlägg via mobilen...å dubbelkollar inte ;)
Torsken

2012-08-07 @ 13:02:09
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0