...min lördag

Jaa...lördag, vaknade hyfsad tid tycker jag ändå, vid elva, av mig själv...! :) var lite seg i starten (som vanligt) men sen så kom jag igång å började städa för finfrämmandet som till kvällen skulle komma...nämligen Sandri å banan...! Men ju längre dagen gick desto mer försvann min energi och huvudvärken växte :/ så jag var

SUPERPEPP:

...eller inte! Så när det bara var en timme kvar tills dom skulle komma så ställde jag in :( kände att jag inte skulle vara någon bra värdinna med huvudvärk och dåligt humör :( å då självklart kröp sig det dåliga samvete fram...att jag e en dålig kompis som ställer in så där i sista minuten! men, det e ju sånt som händer! Jag som hade städat hela dan och var superpepp för att träffa mina vänner...det e ju fortfarande än idag inte färdig städat (försöker göra en riktig storstädning...går sådär för er som undrar!)

Efter ett par timmar när jag bara suttit å tittat in i väggen så blev jag less och gav mig ut på en tur...för att rensa skallen lite. Jag har ju fått höra av mina kollegor att jag bor skitnära naturreservatet Oset...så jag tönkte att jag skulle försöka hitta det...å det gjorde jag :D

Skitfin solnedgång :)

jag var där...jag lovar ;)

Hittade en supersöt ko...tjur med lite stora öron :)

När jag kom hem tog jag mig en varm...VARM dusch och satte igång en film...då såg jag min skugga på väggen...flashback från när man var liten och ritade profilbilder så här...

 

 

Med andra ord, lördan började hyffsat bra, blev sämre å slutade bra :)

 

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0