...kick off!

Imorse när jag vaknade var jag så trött att jag inte riktigt visste hur jag mådde, men åkte till jobbet ändå :) å jag blev bara piggare å piggare å kände mig inte speciellt sjuk faktiskt :D så jag var t o m på vårat APT som sen fortsatte som kick off för de som ville och det innebar buffé med bowling på strike & Co. här i stan :) MYCKET god och fräsch buffé :) fanns en otroligt god ugnsbakad lax som bara smälte i munnen :)

Sen började bowlingen...jag började på botten men tog mig uppåt :) första serien fick jag typ 75 poäng och den andra 114 :D lite skillnad ^^
En kollega fick 200 på en serie...!!! Det var strike efter strike å var det inte det så var det spärr...! Helt otroligt!

 

 X torsk X

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0