...ältar

Jag blir så irriterad att jag inte kan släppa det, har ältat för mig själv (och min sambo) så tänkte jag att jag skulle skriva av mig här, så jag kan släppa det sen för jag vill inte att min dag ska bli förstörd för att jag går runt å surar och snäser..! Grejjen e det att jag fick en inbjudan, som jag ville på men när jag väl accepterade så visade det sig att det var tidsbegränsat...! Kunde jag inte fått veta det från början :( då hade jag inte fått upp mina förhoppningar å sen nu gått å surat över att livet inte blir som jag tänkt det...! Prutt!
Så...nu tänkte jag att dessa tankar får stanna här på bloggen så jag kan gå å bli lite glad igen ;) å INTE, gå å sura...å störa mig på allt, t ex min sambos förbannade snarkningar...! ;P

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0