...aj

Jag börjar undra vad det är för fel på mig :/ å hur gammal ag egentligen är...
senaste veckan har jag känt av mitt knä...eller hur jag ska säga, det gör inte direkt ont men det känns...
förut har jag känt samma när jag har joggat men inte direkt brytt mig...nu har jag känt av det när jag cyklar till jobbet och när jag går i trappor...å till sist även i viloläge =S
Ringde vårdcentralen men fick det klassiska svaret "hör av dig igen om det blir värre"

Så nu på kvällen...direkt när jag försöker ta ett steg så hugger det till i höften!? VARJE gång...
25 eller 85?

Annars då...? Jag har börjat med innebandy =) spelar med Örebro Dövas InneBandy Förening :P
Jag suger men det är kul...får väl köra på så länge knä å höft håller :P
Och så har jag packat första kartongen inför flytten...jag har ju packat lite tidigare men nu i kartong som jag stängt in i en sopsäck för att hålla djuren borta...you know what I mean...

Imorrn ska försöka mig på att gå till jobbet...eller ja...jag kanske gör det...hehe...eller ta bussen ^^

Har laddat hem en ny app till telefonen, där man kan lyfta fram färger i en bild genom att färga resten grått :)
me likey....




god natt världen <3

X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

haha, jag har också (!!) knäproblem. Fattar inte vad det är. Har också börjat ifrågasätta min ålder, kankse har missat en födelsedag per år eller åt? =)

2011-09-26 @ 19:45:40
Postat av: Torsken

hihi...ja det kanske e så...fast det borde vara en jefla massa år vi missat =S Vi kanske e dementa egentligen...å tror att vi e 25!

2011-09-26 @ 21:43:47
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0