...sommartider hej hej!



Nu kan allt sommaren...eller ja våren, med dess vårvindar få komma!
Det e skitfint väder men SNORKALLT...man blir ju lurad för nu har ju nästan all snö
förvunnit eftersom att det var ganska varmt förra veckan och så plötsligt kommer den där jäkla kylan tillbaka?! Inatt var det ju dags att ställa om klockorna, så nu är det iaf sommartid! Jag var osäker på om min mobil ställer om sig automatisk eller inte...och jag använder den som väckar klocka, eftersom jag jobbar idag igen!
Så jag kunde inte riktigt slappna av inatt...vaknade vid halv sex och kollade då att klockan hade ställt om sig men sen kunde jag inte somna om på en timme ungefär...jag är med andra ord DÖDSTRÖTT idag,
Jag har nog aldrig känt mig så bakis i hela mitt liv och det beror INTE på alkohol...jag e bakis från mitt heldagsuppdrag jag hade igår!! 10 timmar dövblindtolkning är ganska maffigt! Men självklart jätteskoj oxå!

oj...nu e det dags att jobba igen!


 X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0