...robert <3

FY SJUTTON vad jag saknat min robert!
man inser inte vad man har förrän det e borta!
...igår när vi hämta honom från verkstaden insåg jag hur mkt jag älskar att ha en egen bil...jag kände LYCKA när jag körde hem från jobbet istället för att stå och frysa  vid en jefla busshållsplats för att man precis missat  bussenmed typ 2 minuter å får vänta på nästa...! Nu e jag tacksam för att örebro har bussar som ändå går ganska tätt och inte som hemma i vagnhärad att man måste vänta en timme för nästa buss! :P

Buss fungerar ju ganska bra om dom passar ens tider...men i lägnden blir man trött på att
trängas med massa folk, för är det någon buss som fanimej alltid e full så är det linje 2 mot brickebacken!
Så nån gång ibland kommer jag åka buss och i fortsättningen ska jag skämma bort robert lite grann...
tvätta honom lite oftare och så ;P





X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0