... =)

Hej kära vänner =)
nu sitter jag på jobbet och känner att jag har lite tid att uppdatera bloggen
om vad som händer i mitt liv just nu!

Till att börja med så ska jag gå tillbaka två veckor, torsdag för att vara exakt!
Då tog jag ett beslut, för mig ett ganska stort beslut som jag har funderat på flera gånger
men inte vågat...TÄNK om man misslyckas?!
Jag gick med i viktväktarna, jag behöver hjälp och inspiration...det funkar ju inte att "försöka" gå ner i vikt när det man vet är att det är dåligt att äta godis å bra att äta grönsaker...jaha...men mer då? Viktväktarna går ju inte så jätte mkt på vad egentligen som är bra att stoppa i sig eller inte...eller jo på ett sätt men inte så detaljerat!
Jag får upp ögonen mer för HUR onyttigt vissa saker är...och att vissa saker man tror är supernyttigt faktiskt inte är det!
Och för mig har det funkat super! =)
-2 kg första veckan och den här veckan -0,9...så det känns toppen
plus att våren ÄNTLIGEN kommit så det e sol å t o m varmt vissa dagar!!
Så just nu måste jag säga att jag mår riktigt bra, dödstrött men toppen...solen tar ganska mkt energi samtidigt som den ger energi =P

Förra veckan hade jag medarbetar samtal med min chef å då fick jag ett besked som tog ganska hårt...
jag helt ovetandes (kändes som att man var tillbaka i skolan igen) fick veta att dom inte varit helt nöjda med mig
å därför var dom inte helt säkra på om dom skulle behålla mig (då när jag fick förlängt) !!
Jag har tydligen gett för diplomatiska svar så dom har inte riktigt vetat var dom har mig?!
GALENSKAPER!
jaja...men hon betonade att dom VERKLIGEN var nöjda med beslutet att behålla mig för
dom har sett en rejäl förändring de senaste veckorna! ( JA DET E KLART JAG HAR BLIVIT FRISK FRÅN MIN 6 MÅNADERS FÖRKYLNING OCH VÅREN E HÄR...DAAAH!!!) ...fast jag sa det lite finare =)
så man får väl verkligen hoppas på att man får förlängt till hösten, kanske dags att börja tänka på en plan B ifall allt skiter sig?! :P hehe

och där slutade min hjärna att fungerar...
...får väl spara det lilla som finns kvar däruppe till de återstående 1,5 timmarna av arbete idag...
å så ska jag jobba hela helgen oxå...!

ta taaa...


 X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

kram

2011-03-26 @ 19:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0