...en trött som kämpar på!

Ja, som jag nämnde i mitt förra inlägg så kommer livets motgångar lite då å då...
nu har nästa kommit!
Det e så jobbigt när man inte vet vad som ska hända!
men är det något jag lärt mig av mitt 25 åriga liv så är det: DET LÖSER SIG :P
precis som för gubben som...ja sket i vasken ;)
Jag tänker njuta av den tiden som jag faktiskt vet om vad som ska hända,
sen får vi ta ovissheten när det börjar närma sig!
Jag menar mkt kan hända ;)

Förövrigt så har jag kommit halvvägs med vikten!
Men jag märker att jag fortfarande har mkt att lära för det går väldigt
ostadigt neråt, alltid neråt men ostadigt! ena veckan 2-3 hg å nästa 1-2 kg?!

Imorrn e det jobb för mig! tänkte att jag ska passa på å gå ut så fort jag får chansen så jag får lite
d-vitamin =) å solenergi!
Sen på kvällen blir det partyy...men lungt eftersom jag jobbar på söndag oxå :)

kram å god natt på er ;P

X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0