..."det är bara en film"

I söndags skulle vi äntligen (jag å pepp) gå och se sista Harry Potter filmen!!!
Jag har längtat SÅ länge på denna filmen och nu när alla andra som sett den sa att den var asbra så flög mina förväntningar upp i luften =) =)
Men...så gick vi på bion...å såg filmen, å jag har aldrig varit mer irriterad under en film!
Pepp mindes nämligen ingenting av de föregående filmerna...så han satt å fråga saker typ hela tiden: "var e hon hermione, e inte hon med??" (då hade det gått en kvart av filmen å hermione hade varit med typ hundra gånger) "är det där han som...?" "är inte ormen redan död?" "tror du slottet finns på riktigt eller är det data animerat?" "var det inte han som dödade dumbledore?" "han är nog snäll...tror du inte?" "varför gör han så?" "jag tror att Dumbledore kommer tillbaka" "men varför kastar dom inte alla horokux i en vulkan?!" ....osv!
Jag kokade inuti å ville bara att filmen skulle ta slut så vi kunde åka hem så jag ska se den igen senare!
Sen när jag säger efteråt att jag blev irriterad och besviken på att han satt å prata så mkt då säger han "det är ju bara en film!"
Men det är mer än en film för mig! Det var tio år sen Harry potter å hans gäng kom in i mitt liv...å vad e det...typ åtta år (?) sen filmerna började visas, så nu kom det sista, avslutet å så förstör han det! Han vet ju mkt väl att jag inte kan titta på film å prata samtidigt!
MORR...men nu har jag iaf lugnat ner mig lite :) han vill att vi ska se den igen tillsammans...hmmm...nja det vet jag inte, eller jo om jag får se den en gång innan det :P



X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

"Varför kastar de inte alla horokruxer i en vulkan", lol! Sagan om ringen-skadad, much?



Varför sa du inte till honom på skarpen?

2011-07-19 @ 10:39:31
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Linda

Haha jobbigt läge. Hoppas allt är bra

Med dig gumman!?! Kram

2011-08-02 @ 21:43:08
URL: http://lindanova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0