...23 timmar och 40 min.

Så lång tid var det från att jag klev av tåget i södertälje till att jag klev på det igen =)
En snabbvisit kan man lugnt sagt säga :P
Jag åkte hem för att fira mina kära vänner Älin & Oscar, som hade 50års fest (25x2)
Måste ju erkänna att jag inte alls var peppad till att åka hem till vgnhärad igen...ville bara ligga hemma å sova de sista dagarna innan semestern, men det har jag ju gjort ganska mkt redan å en 25 års fest e alltid en 25års fest ;P och vad glad jag är att jag åkte hem, SÅ trevligt det var! Ca 11 timmars partaj som började vid 16 å sträckte sig in på småtimmarna. Det är alltid lika kul att träffa tjejerna där hemma, spelar ingen roll om det är ett halvår sen eller bara en vecka... =)

Tåget från Hallsberg till Södertälje var rena rama känsloresan :)
i positiv bemärkelse! Jag satt med min kopp kaffe, egenplockade jordgubbar och bra musik i lurarna och tänkte över mitt liv...hur det är nu och vad som varit....
Från 40-kilos klump till stolt 25-åring. Det känns ganska bra. Jag har inte varit med om den mest traumatiska uppväxten men det har ju inte varit en dans på rosor heller...först i låg- och mellanstadiet, när alla var typ 20 cm kortare än mig å därmed så vägde jag mer än alla andra, då blev jag "40-kilos klumpen" men det positiva med mig var ju att jag inte fatta förrän jag blev äldre att jag blev mobbad...ibland e det bra att vara trög! Men å andra sidan var det inte så kul då i högstadiet när jag började fatta pikarna om att jag var så stor...men men...
Sen också den lilla detaljen att vi var utan hem i ett år för att det rasa i vagnhärad. Men det tog vi oss igenom också :P
Sen mitt liv idag, jag har sambo, ett jobb som jag älskar och snart en lägenhet som vi förhoppningsvis kommer älska! Jag är just nu inne i en sinnesstämmning att jag är nöjd som f*n över mitt liv och jag njuter varje gång jag tänker på det, för jag vet, VET att efter regn kommer solsken OCH tvärtom...så det kommer komma ett bakslag i någon form...men det är vä charmen med livet, om allt bara skulle vara bra så skulle man inte uppskatta det så mycket. Min sambo är fortfarande dålig och det står fortfarande stilla med vad som ska hända med honom men ja, jag trivs ändå med vårat liv! <3 å jag måste säga att jag blivit lite nykär igen ^^ jag saknade honom det dygnet jag var hemma...å det brukar jag inte när det bara är ett dygn emellan!
Jag hoppas verkligen att alla får uppleva den känslan jag känner nu och att ni då tar tillvara på den och sparar den till mörkare tider :P


Jag å älski i soluppgången när vi var på kryssning <3

Sen måste jag nästa bjuda på den här bilden också...han skulle ta en fin bild på mig när vi åt lunchbuffé...

Jag ÄR nykter och det är pepsi i glaset ;)

...beviset:



Ha det gott!!


X torsk X


Kommentarer
Postat av: a

:D Det där låter superbra, ta vara på den känslan!

2011-07-06 @ 14:36:23
Postat av: Sara

Of course var det pepsi;) Låter härligt med den dära känslan, och ja du har rätt man måste ta vara på den:)



Svar: Ska prova vanish, motorolja lät ju lovande om det bara gäller smink;)

2011-07-15 @ 17:16:47
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0