...tillbaka?

Jag undrar när min hjärna ska hitta tillbaka till mitt lilla huvud?!
Jag går och är förrvirrad mest hela tiden...kommer på värsta smarta
grejjerna som jag ska skriva om här i bloggen och nu när jag väl tar mig tid att sitta här...
...ja TOMT i huvvet!
Skitkorve!

Idag gick robert sönder *gråter blod* kan inte våren komma så jag inte behöver vara så beroende av bilen...
...vågar ju inte cykla än! Imorse skulle jag ha varit tvungen att gå upp sex för att hinna ta bussen och gå till uppdraget som började tio i åtta...! Men älsklingen lyckades ta sig upp och körde mig så jag kunde sova till tio i sju....förstå, det e ju nästan en timme extra sömn!
Inte för att det räckte!
Är så förbaskat jefla AS trött idag...solen skiner och jag vill bara gräva ner mig under en sten å sova... !
kanske ska försöka ta mig ut iaf!

Igår hjälpte sandri mig att slinga håret ljust...det blev okej tror jag...jag kan inte bestämma mig
om jag vill ha det så eller om jag ska ta en omgång till i helgen...eller hur länge bör man vänta för att inte
tappa håret?! Vill nog ha ljusare hår....bort med allt mörkt nu ska vi välkomna ljuset!! =)
...ska lägga upp en bild senare men sitter på jobbet nu så kan inte!

Ha en skön dag i solljuset iaf...jag ska fortsätta vara bitter på denna tråktisdag! =(


 X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0