...semester igen =D

Jag hoppas att inspirationen till att blogga kanske kan komma tillbaka igen nu i semestertider...!
Jag har iaf fått se sista harry potter filmen igen, åh vad bra den var! =))
Sist jag skrev så var jag lycklig å njöt över mit liv eftersom att jag vet att det kommer en baksida nån gång :(
nu e den här...det har drabbat mig indirekt eftersom att jag är sambo med den mest otursamma killen i världen! Finns det något som kan gå fel så gör det det! Men vi kämpar på, idag är det jag som har kämpat med att hålla humöret uppe å lyssnat när han klagat för jag vet att andra dagar e det tvärtom...det är väl det som är kärlek, att man ställer upp å lyssnar på varandra <3

Nu när det är semestertider ska jag försöka göra dagens make varje dag ^^
har ju fått min fiiiinnnnaaaaa ögonskuggepalett från eleven :)




X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0