...jag vill flytta NU!

Nu när vi fått flyttdatum så längtar jag ju som tusan!
Och jag har försökt få tag i husherren för att ev. kunna byta dag, men det går inge vidare =/
SÅ...den 26 oktober gott folk behöver jag flytthjälp ;P efter jobb eller skola...det e bara att droppa förbi ;)
flyttkartonger kan jag ju alltid flytta själv men soffa å sånt blir nog ett lite större problem =/ Ska komma ihåg att ta ledigt från jobbet oxå :) vore lite jobbigt annars! Tror t o m att vi har den förmånen "ledigt pga flytt" så man slipper använda en semesterdag eller komp =D

Idag e jag ledig från jobbet...eftersom jag jobbade i helgen...heeeela helgen, så e skitrött fortfarande! Men kul var det och utmanande ;) men då det e upptaktskväll ikväll så måste jag iaf till jobbet, lite segt men ville inte vänta med min lediga dag till imorrn! idag hade jag en ganska långa "att göra lista" ...men jag har redan halverat den. Är så trött! Det hjälpte inte att min glada å positiva hyresvärd (...NOT!) ringde imorse och väckte mig =(
Visning igen den här veckan...kan någon ta våran lgh snart så jag slipper visningarna?! Om det inte vore för det så skiter jag i om ngn vill ha lägenheten eller inte!

Nej...träna å betala räkningar e vad som ska göras innan jobb! Adjö.


X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Den 26:e oktober har jag eventuellt hämtat mig från min egen flytt och kanske börjat glömma lite hur jobbigt det var. I så fall så :)

2011-08-30 @ 14:07:15
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0