...i will be popular!

Hihi...måste dela med mig av en dröm jag hade häromnatten ^^
Huvudpersonen var eric saade, å så jag förstås :P
Det börjar med att jag är på en av hans koncerter, sen får jag hänga på efterfest...som elt plötsligt är ett 90 tals disco (eller iaf som jag gick på på 90talet) och plötsligt står jag och eric å dansar tryckare...eftersom att det var de sista låtarna...(!?) han försöker kyssa mig men jag vill inte...jag har ju pepp! :D
sen är någon slags flörtaffär igång...haha...jag går på flera koncerter å vi träffas efteråt å flörtar men inget mer...
haha...
började garva i bilen när hans låt kom för då kom jag ihåg vad jag drömt! och det var liksom en sån dröm som kändes verklig och jag drömde den länge...kändes det som när jag vakna :P
haha...
någon som är drömtydare?



haha...hur liten e inte han? :P Barnarov! Tur att Mary finns, hon e äldre ;D

X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

HAHAHA! Jag hatar när man till och med i en dröm inte kan strula med nån med gott samvete...



Ps. När jag läste rubriken på inlägget ovanför detta trodde jag först du hade gift dig :P

2011-08-19 @ 11:16:04
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Torsken

haha! ja det e stört! men då vet jag att jag e trogen :P



VADDÅ gift mig?! nej nej...inte än på ett bra tag :D

2011-08-21 @ 20:44:24
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: MarySaintMary

Det stod nåt om "make"...:)

2011-08-21 @ 21:29:33
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0