...dagens gröna =)

Med inspiration från det gröna kolmården som jag besökte igår med bästaste familjen =)



För den uppmärksamme så: ja, det är olika färg på ögonen, högra med lite skimmer och vänstra matta färger =)

Höger-skimmer å liiiite åt det turkos-gröna hållet


Vänster-mattgrön, åt det grön-gröna hålet :P

och med hö å vänster så tänker jag ju såklart att hösida av bilden inte "min hö" =P
(var tvungen att förklara för jag blev förvirrad själv ^^)
Åh, vad jag önskar att jag hade en kamera som kan fånga färgerna på bild :'(

Idag har för övrigt mina päron och syster hjälp till att rensa här hemma... kasta massssor med skräp, rensa på balkongen, å ÄNDÅ finns det en herrans massa skräp kvar här hemma =P
så jag har lovat mig själv att jag ska rensa, rensa, RENSA...med andra ord kommer vår lägenhet se för jeflig ut fram till flytten ;P
Tar ett steg i taget och har ju iaf börjat...vi får se var det leder, det får ta den tid det tar!

Nej, nu ska jag lägga mig å läsa...kommer edward lämna bella den här gången oxå...?! oooh....!


X torsk X


P.S imorrn ska jag träffa bästaste bananen å sandri <3
D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0