...pass the suga´ to the left hand side!

Hihi...den låten e bra rolig att sjunga på sing star...rubriken e verkligen
det enda jag kan av den låten =)
Helgen har bara svoschat förbi! Jag har gjort massor men inte så mkt av det
som jag skulle...d v s ta tag i vår jefla lägenhet!
Det hänger verkligen över mig hela tiden och jag blir bara grinig på att
det ser ut som det gör men jag får aldrig tummen ur!!!
Skitkorve...Jag har iaf tvättat ganska mkt! Ska strax hänga upp en tvätt!
Hela lördagen gick åt till att flytta sandri... =) Nu bor hon här igen <3
=) =) =) =)
Riktigt mysig lägenhet har hon oxå å jag tror hon kommer få till de riktigt bra.
På kvällskvisten visste jag inte om jag skulle stanna kvar där å dricka lite vin å mysa
eller åka ut till min kära syster i åsbro å festa !? Efter mkt velande fram å tillbaka blev det det sistnämnda!
Och att jag inte ångrar mig! Det började med att jag å min syster sjöng sing star...några irish coffee senare
kom jens hem med några innebandy polare som oxå var på att sjunga...jeflar så skoj det
var å jag ägde flera stycken! Och det e inte bara något jag säger (som jag brukar) utan jag gjorde
faktiskt det å tre stycken gav upp till slut å ville inte sjunga mot mig :P haha!
Vi höll på till fem på morgonen...inte för att vi blev trötta utan för att vi insåg vad klockan var
å för att inte hela söndagen skulle försvinna så avslutade vi på topp :)
SKITKUL var det!

Nu försöker jag mentalt förbereda mig inför morgondagen!
E skitpirrig å förväntansfull fast samtidigt så vet jag inte alls vad som väntar mig!
=)


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0