...it´s a catch 22

Jag har hamnat i en ond cirkel... =(
Jag e så fruktansvärt trött HELA tiden så jag sover typ 12-14 timmar per natt.
Jag tror att detta leder till att jag bara blir tröttare, vilket betyder att jag inte orkar göra något
som bara gör att jag blir förslappad och ännu tröttare!!
Jag e så förbannat trött på att vara så trött hela tiden! Men jag orkar ju inte ta mig för ngt.
Jag blir tokig varje dag för att min garderob ser ut som hej kom och hjälp mig och jag hittar INGA kläder,
får leta varje dag...suck! Idag hade jag bestämt att IDAG ska garderoben gås igenom...
nu e klockan halv tio och det enda jag gjort idag e att få i mig några mackor för att råka somna om igen framför tvn.
Känner mig helt utpumpad på energi å hösten har knappt börjat!
Känns inte alls bra sen när det riktiga höstmörkret kryper sig på.
=(
Imorrn ska jag jobba oxå...det kommer verkligen bli mitt SISTA pass på det stället,
dom ar ringt flera gånger om jobb...mer än vanligt men jag har tackat nej. Vill inte jobba där mer
behöver vara borta därifrån ett tag sen e det kul igen, men jag tvivlar på att jag nånsin kommer jobba där...vi får se
vart framtiden tar oss helt enkelt!

Sen på tisdag e det dags för min å pepps semester! ÄNTLIGEN!!!
Vi ska på kryssning...bara åka bort ett dygn tillsammans å bara rå om oss! =)
Hoppas att det räcker för att rycka upp mig!
Det e ju sista veckan nu...sista veckan i frihet ...sen sätter allvaret igång!
Men det ska bli riktigt skoj, jag e nervös redan nu!!

Ska väl äta lite sen försöka somna för natten så jag kommer upp tidigt imorrn!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag känner igen apatin. Det är fan inte kul. Men det blir bättre när du börjar jobba!

2010-09-06 @ 12:29:04
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: a

Tyvärr finns det bara ett enda skitalternativ för att saken ska bli bättre och det är att sätta klockan (flera om man inte vaknar av en) och sen skriva en lista på saker som ska göras. När man väl gjort så några dagar så går det bättre.

2010-09-06 @ 13:03:46
Postat av: Torsken

Men jag har gjort lista...men jag skiter ju i listan!? det e mkt skönare att bara titta på tv! =(

2010-09-06 @ 17:17:06
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0