...snabb uppdatering!

Nu har jag kommit igång med bildtelefoni på jobbet
å jag gillart...å tur e väl det för jag har det nästan varje dag på schemat!
jag har tagit bilen till ekersgatan den senaste veckan pga av förkylningen
och förkylningsastman jag fått...men nu tänkte jag att det banne mig får vara slut på det...
imorrn tar jag bussen till jobbet å cyklar hem ( cykeln står på stan)
men imorrn slutar jag 22...vågar jag ens cykla hem ensam då?!
Jävla våldtäktsmän!! =S

Snart kommer kissekatt ungarna oxå...jag har väl landat lite i tanken nu å ser fram emot det lite grann...
eller ja...inte till själva förlossningen och städandet efter den...men om några veckor när små fisarna e söta
å inte lika äckliga! =)
Idag kände vi ungarna...ett huvud tror vi å en som låg å sparka :)
ska lägga ut bilder på tjockisen sen...

Det e konstigt att jag glömmer att blogga...ite tråkigt faktiskt, för jag tänker på
saker som jag ska skriva om...men ofta e jag inte hemma utan på väg hem, men väl hemma har
alla tankar på att blogga försvunnit =/
Får se om jag bättrar mig....

Idag har jag iaf kommit igång med min dräkt som jag ska ha på lördag!!
=) å tur var det ...,för jag satt iaf 3 timmar å det e massa kvar!
Kan inte längta mer, ska bli så skoj å träffa pinky igen...å saint mary!! =D


X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

yay!

2010-10-12 @ 12:32:38
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/
Postat av: Torsken

=O)

2010-10-13 @ 19:52:16
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0