...isadora grafitti nails

Jag blev sugen på att måla naglarna...
och köpte isadoras graffitti nagellack...dock var jag lite
för stressad när jag skulle måla första gången så då hade inte grundlacket
torkat ordentligt när jag målade på..så det blev bara grundlacket (ett vanligt nagellack!)

Men imorse provade jag att måla på graffitti nagellacket igen å då blev det mkt bättre =)


För er som inte vet hur det funkar så e det så att man först målar naglarna med
att vanligt lack, turkost i detta fallet!
Sen målar man med graffitti lacket (mörkgrönt) som sen drar ihop
sig på något mystiskt sätt och bildar ett mönster =)


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Miss Universum

snyggt! =)

2010-10-24 @ 16:54:29
URL: http://marypinkmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0