...ULLARED!

Ja mina vänner det är dags igen! =D
Denna gång med sandri...jag sitter och fnular och planerar hur min shoppingrunda ska
se ut... =)
Trots att det bara var två veckor sen jag var där så ser jag fram emot det
sjukt mkt ^^ shoppingdjävulen i mig kryper fram!

Idag har jag varit hemma från jobbet för första gången...
...min kropp orkar helt enkelt inte med att vara förkyld hela tiden.
Så imorse när jag gick upp kände jag att det var nog dags att lyssna på kroppen.
Och det var nog rätt beslut. jag vakna inte förrän kl halv två (tror jag att det var)
och det trots att jag hade ställt klockan för att jag skulle ringa barnmorskan!
Men det vakna jag ju inte av så jag har fortfarande inte förnyat mitt recept...
...min karta tog slut i söndags!
Då tackar jag gud för gotland och hennes piller =D
förut hade jag ju även bonden men hon har ju flyttat =( men men...tur att
jag har någon som har samma sort iaf ;) det e ju inte riktigt första gången det händer= /
Här blir det inga barn än på länge...

...småbarnsföräldrar som jobbar...det är ett mysterium för mig!?

ojoj...tiden drar iväg, blir så fel när man råkar sova länge!
Måste ju packa oxå...vad fan ska jag ha på mig och med mig?! =/


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0