...massa skoj

Nu har jag verkligen massa skoj att se fram emot!
Idag insåg jag hastigt och lustigt att det faktiskt e november och nästa HP film
visas ju nu i november...!! Gick in och bokade biljetter till mig å gosen till den 17e!!
Jag är och kommer alltid vara en harry potter-nörd! =)
...en stolt sådan ;)
MEN mina vänner...redan nästa helg ser jag fram emot ULLARED och gekås!
WIIiiieee...jag ska köpa massa julsaker...hihi...å massa annat =)

Sen...veckan efter det ska jag iväg på kryssning med bästaste gotland, älin å matilda =)
det ser ag fram emot...tror att älin och matilda kommer funka rktigt bra med gotland!!
kommer bli sjukt skoj!
och sen...tro det  eller ej så ska jag neråt igen...ullared står på schemat igen men denna
gång åker jag mest med som sällskap å ska inte shoppa så mkt!
Jag å sandri ska göra en hel helg å hälsa på pinky! =)

Det bästa till sist...som faktiskt redan e imorrn...gotland e hemma den här  helgen
å jag har inte träffat henne på TRE VECKOR, jefla praktik som hon har!
Men nu e hon hemma en sväng så jag får träffa henne =)

Idag hade jag en ledig dag...långhelg med andra ord...
kul å skönt kan man tycka men icke...jag har känt mig helt sänkt hela dagen!
nästan som att jag e bakis...liksom öm i kroppen å känslig för ljud å ska helst bara
ligga stilla! =(
Vill inte bli sjuk igen!

God natt!



X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0