...redan lördag!!

Det slog mig nyss att jag åker till göteborgg imorrn!!
Shit vad tiden går fort...och min mage har inte gett sig än...!
Kul om man står på ett tolkuppdrag och känner att man behöver gå på toa...
...man har liksom inte många minuter på sig!

Den här veckan har gått fort! jag trodde jag skulle hinna ta det lugnt
och landa i tanken att jag snart ska åka igen...! ICKE, har haft fullt upp hela veckan!
Och jag har som sagt nyss insett att jag åker imorrn och jag har inte riktigt koll på läget!
tur att bondens snälla kompis linda ska hjälpa mig till hotellet imorrn! Vet ju knappt hur jag hittar till tolkcentralen på måndag morgon?!
Men men...det e ju en del av mitt framtida jobb...hitta till nya platser och vara där i tid! :D
Anne från Annes hus (där jag ska bo) ringde precis upp mig och välkomnade mig varmt, jag kommer
nog trivas bra där i 4 veckor...hoppas inte det e för dyrt att ha besök bara!

Igår kväll var det party i åsbro...jens fyllde 30 å så var det ju valborg...
...men som mina andra två försök att parta den här veckan gick även denna gång lite åt pipsvängen!
Blev bara tröttare och tröttare! till slut åkte vi hem och med lite alkohol i kroppen somnade jag riktigt gott... =)
På vägen hem frågade min kära syster mig vad jag köpt i doppresent...ja just det...man ska ha present med sig när man ska på dop :)
hehe...men det var ingenting som inte gick å fixa imorse innan dopet :)
vi var alltså på dop idag...min kusins barn viggo ...supersöt!
Det var ju faktiskt första gången jag träffa honom. Får åka å hälsa på lite oftare....
det e ju trots allt bara i e-tuna!

Nu ska jag ta å städa och tvätta lite...(måste ju ha rena kläder med mig till gbg!!)
älsklingen e helt slut så han ligger och sover...kanske ska ta å överraska honom
med en riktigt god middag =)

X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0