...kortis

Blir ett ganska kort inlägg...e dödstrött!
Idag har gått bra :) haft 2 uppdrag av samma art så det andra gick mkt bättre när
jag visste ungefär vad som skulle komma plus att vid det första så var det ju mitt FÖRSTA!
dagen har flugit iväg...jag har ätit min första riktiga glass för i år (kulglass) i solen !!

Hittade idag att jag faktiskt har sexan oxå YEEEEY! så får iaf se
2½ män :) men...gud tycker nog inte om mig för nu när
det jefla hockey sm (som tagit många program av femman!) äntligen e över...
klart som f'n att hockey vm börjar nu!! PÅ SEXAN!!!! det lär ju hålla på hela praktikperioden!

jaja ...nu ropar sängen...men först diska :( och skriva dagboken! suck...
GOD NATT SVERIGE!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: K

roligt med samma uppdrag två gånger, då har man ju verkligen en chans att förbättra sig!

ja den där loggboken alltså..



2010-05-04 @ 14:01:18
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: anna

God natt!

2010-05-04 @ 17:54:33
Postat av: Torsken

K: ja det blev verkligen mkt bättre andra gången :) loggboken blir kanske lite väl kortskrivet i...orkar ju inte!!

2010-05-04 @ 21:54:01
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0