...happi (birth) day!

Ojojoj...tiden bara rinner iväg och jag hinner/orkar inte ens
uppdatera bloggen!!
Sitter på mitt rum här i göteborg med nästan hela min familj runt omkring...
bara äldsta storesyster som saknas för att truppen ska bli komplett :)
mamma, pappa, nettis, noah å peppli är här och besöker mig så jag slipper vara ensam
på min födelsedag! 24 år...tur att jag har äldre kompisar så känner jag mig rätt ung ändå ;)

Min dag har varit super :) (bortsett från att jag känt av min sömnbrist) solen har lyst hela dagen
och knappt ett moln på himlen! Vi har gått i botaniska trädgården, fikat och ätit god mat...
...dagen avslutades med grillning ute i trädgården. Perfekt!

Veckan har varit rolig och ganska intensiv, har faktiskt fått sluta två en dag och då var det superfint
väder ute...men av utmattning från heldagsuppdraget la jag mig å vila....i TRE timmar! :(
men han sitta å njuta i solen ändå :)
Veckan slutade med scentolkning, RIKTIGT skoj...då trivdes jag som fisken i vattnet! =D
Ev. skulle jag få chansen igen nästa vecka! *hoppas*

Imorrn åker min familj ganska tidigt, så då ska jag ladda om för en ny, sista vecka!
Jag ska köra på så det ryker =)


X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Käften snorunge! Förresten så var jag på en fest nyss med bara en massa folk ~20 och de bara ooh:ade och aah:ade när de fick veta hur gammal jag var. "Det skulle man aldrig kunna tro!" sa de.

2010-05-22 @ 23:24:35
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/
Postat av: sandra

haha visst, nu är ju ja yngre, men hör o häpna! Fick visa leg när ja skulle köpa en folköl!? de blir ja nog aspackad av....

2010-05-23 @ 00:09:35
URL: http://sandygurain.blogg.se/
Postat av: Sandra

O grattis igen :D

2010-05-23 @ 00:10:26
Postat av: Torsken

Hahah saint: DU E GAMMAL! :P även om du ser ut som en snorunge ;) haha! Bänana: Folköl e iaf inte välkommet på festen...minst 4,5% måste det vara :)

2010-05-28 @ 20:30:42
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0