...goa gubbar i göteborg!

Nu har jag anlänt, efter 3 timmars tågresa och ett fyspass kom jag äntligen
fram till annes hus där jag ska bo i 4 veckor!
Med fyspass menar jag 3 väskor (inte små och lätta) och en backe...VÄRRE än brickebacken!!
Jag trodde att jag skulle dö på kuppen och undrade vad elins snällakompis Linda tänkte när
jag gick där och flåsade som en gris!?

Till slut kom vi fram och jag har hunnit instalera mig något sånär...
lyckades få igång comviq surf! Jag har även upptäckt att jag bara har ettan, tvåan och fyran!!!
(hur ska detta gå?!) inte min älsskade tisdagstv!!! =C
Nu ska jag bara kolla upp hur jag tar mig till TC imorrn sen blir det sängen :)

X torsk X

Kommentarer
Postat av: anna

du älskar inte tisdagar så mycket så du fattar DH iaf=)Men med internet kan du ju se det mesta där iaf. Hoppas Tv är större än min i växjö=)

2010-05-03 @ 16:49:29
Postat av: Sandra

Hoppas uppdragen har gått bra :) jag har redan förbrukat två tolkuppdrag och tittat isönder ett! Relativt bra start ändå. Hörs på cyberspace ikväll(MSN...isch)? kyss

2010-05-03 @ 17:20:28
URL: http://sandygurain.blogg.se/
Postat av: MarySaintMary

Kul att det har gått bra för dig! Hoppas inte du har däckat bara :P

2010-05-03 @ 19:51:25
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/
Postat av: Torsken

men anna jag använder inte förkortningar! Jag skriver alltid ut! :P mary:jag har varken däckat eller bajsat på mig än stolt sandri: de e aldrig ngn online när jag e online! :(

2010-05-04 @ 21:56:49
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0