...önskar

Jag önskar jag hade mer pengar så jag kan beställa min examens klänning som jag har hittat nu :)
den ser inte jättefin ut på bilden men jag tror att den kommer sitta
finfint på mig...bäst av allt? jag tror att den blir perfa med skorna jag vill ha! :D
Så nu e det bara att vänta så jag kan beställa å se om dom matchar och om de passar mig :)
*drömmer mig bort*
Idag har jag mkt på planeringen, en sak har redan skitit sig, nämligen att åka till katrineholm
och titta på avatar i 3D. Enda bion gick halv två å det insåg vi för sent! Vi får ta det en annan helg.
Sen ska jag se till att städa lite, plugga lite skulle inte var fel men snart ska jag åka till gotland och fika...det
e banne mig på tiden...det var säkert en månad sen vi sågs nu!

NOOOOOoooo! nu såg jag att klänningen är slutsåld :( finns bara en storlek kvar. :( bajskorve!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha....gu vilken rolig sista kommentar. Erik säger att dom ska bygga en 3D i örebro...så vänta in den=)

2010-03-07 @ 19:56:30
Postat av: MarySaintMary

Oj, går den fortfarande? Trodde det var sista föreställningarna i början av veckan... Vi såg Alice i Underlandet i 3D i Norpan i helgen :)

2010-03-07 @ 20:31:20
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0