...min examensklänning :)

Idag har mamma och jag provat å sytt lite (jag provat å hon sytt)
Och det kommer bli SÅ bra i slutändan... :)
och jag gillar färgen även fast det inte e turkos. å det e ju perfekt matchning med
skorna :)
Imorse när jag vakna utvilad (!!) eftersom att jag inte hade någon brevid mig som hicka eller snarka... :)
så började jag känna lite pirr i magen...kom å tänka på att vi åker snart!!! JÄTTESNART!
och ändå e det en vecka kvar...tänk då dagen innan! :)
Ska bli SÅ skönt...men jag e lite orolig över kläderna...har ju insett att jag inte
alls har så många tishar som jag trodde...eller jo det har jag men hälften e svarta!
Så då kommer det vara linne som gäller... :-/ men får ta sjalar som täcker axlarna i
så fall...om, OM inte min beställning hinner komma fram innan...hitta jättebra bolero för
ett bra pris på halens...det stod att den skulle komma fram i början av april...*håller tummarna*
Mamma å jag ska åka till ikea idag...för att köpa gardinstångsfästen.. jippie! :)
det e det roligaste man kan köpa på ikea ! (ironi)

X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

börja träna lårmusklerna...snart får du stå upp och kissa...hihi...och sikta rätt

2010-04-01 @ 18:56:35
Postat av: Torsken

Hahaa...du e rolig du :P det kanjag...har lärt mig på fyllan faktiskt ;D

2010-04-01 @ 23:58:51
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0