...mamma, pappa och felicia =)

Har anlänt till vhd nu :)
känns skönt...här är det beskymmerfri zon...nästan i alla fall :-P
Nu på kvällen åkte vi till hölö för att titta på
min fasters bil som jag ev (eller ska?) köpa till sommaren så jag har en egen bil
i fall det blir så att jag får frilansa...blir det inte så är det bara att sälja bilen :)
Jag gillade att köra den å så e det en ganska liten bil å sånna blir jag lite kär i ..hehe..
Vi hämta hem saaben idag å får se om vi behåller den eller inte...den var värre skadad än vi trodde...
...eller så ska jag nog itne säga, vet inte alls vad det e för fel på den.
Fick veta idag att jag har utv. samtal på onsdagen inte tisdag som jag hoppades, vill ju få det avklarat!
Konstigt att jag inte fick nå mejl om det bara...? är det bara jag som inte fått mejl?

Jag har märkt att mina tankar lätt bara flyger iväg..idag när vi åkte till hölö
satt jag bara å fundera på allt möjligt! Jag kan inte riktigt precisera vad det e jag fnular på
men något e det för jag tänker så det knakar?!
Idag, eller nu e jag glad igen...mina humörsvägnignar ger mig nästan wiplashskador! (gissa var den kommentaren e tagen från) ;)

en bild på en snarlik felicia



X torsk X

Kommentarer
Postat av: mickis

Gött med egen biL!!! Konstigt med mailen, jag fick det men blir attans nervös över att ha samtal på tisdag igen...

2010-03-31 @ 10:26:47
URL: http://scrappgrynet.blogspot.com
Postat av: Torsken

ja det är jättekonsitgt att jag inte fått..har mejlat karin nu å frågat om jag inte ska få något mejl...men skönt att ha på tisagen..men det har du ju redan haft en gång förut fusk hehe

2010-03-31 @ 12:46:43
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0