...lov

Det här har nog varit det tråkigaste lovet NÅGONSIN..och det e mitt sista lov!!?
Det ska ju vara kul å skönt att vara ledig...ICKE. alla andra verkar ha skoj...
Jag har inget att göra e pank så jag kan inget göra...det som finns att göra
e att städa och tvätta...den jefla tvätthögen minskar ju aldrig å jag har tvättat tre tvättar redan!
Idag bär det av till mamma å pappa i alla fall...flyr från lägenheten lite...ska bli skönt.
bara jag inte får ångest för det oxå...att jag flyr från allt ansvar alltså.
ÅNGEST...det e något jag känt ofta nu för tiden för minsta lilla grej. när det e som värst är det
tur att pepp finns. Det ska bli så jefla skönt att ta examen...bli av med all press och stress från skolan.
tror ju att jag kommer få press och stress  från annat håll men inte på det här sättet.
Jag vill bli mig själv igen...har ju märkt nu bara dom här få dagarna jag varit ledig har jag inte
fått psykbryt på älsklingen för minsta lilla! det e positivt, då vet jag att det iaf beror på skolan och
inte mig eller honom.
Ska väl köra igång en tvätt innan vi åker...



X torsk X

Kommentarer
Postat av: anna

det verkar som om du inte fick något mail av lärarkarin...(?) Du har iaf samtal på onsdagen. På tisdagen efter lovet kan du, jag och Sandra hämta våra pengar på Forex=) ja har bokat

2010-03-30 @ 14:30:41
Postat av: Torsken

nej...eller när fick ni det mejlet? tack då vet jag att jag inte behöver vara nervös...när fick du då?? jag ska se till att ha pengar på tisdag...krisar sig lite där :/

2010-03-30 @ 23:22:34
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0