...let me sign

Jag är helt såld och jag kan lyssna på den om och om och om igen :)
den har peppat mig när jag suttit å pluggat, och SOM jag har pluggat!
Är helt stolt över mig själv, hoppas jag fortsätter vara såhär effektiv! :) jag gick upp...åt en god frukost
sen satte jag igång..sen satt jag hela dagen, jag tänkte inte på klockan förrän jag märkte att det
började bli mörkt i rummet för att solen höll på att gå ner.
jag blev klar en och en halvtimme senare än beräknad men det var fortfarande okej! Så jag hann
till och med ha lite kul idag, nämligen genom att träffa bästaste gotland!
Det e så härligt att bara kunna sitta å prata om allt å ingenting...! å att vi kan vara ärliga mot varann...utan att
nån tar illa upp :) Synd bara att man inte har svar på allt.

Nu är det så jefla nära så det e inte sant! Om fyra veckor ligger jag i en säng i Tanzania!! :O
börjar allt bli lite pirrig i magen!
Men först MASSA plugg och allvar...på fredag får jag veta om det blir omprov eller inte. =S
Det vore skönt på ett sätt, för jag är inte nöjd med min insats, men oxå skönt att slippa såklart!
Jag vet ju att jag kan mycket bättre!
OJ! e klockan redan halv tolv...!? kanske dags att förbereda inför morgondagen sen sussa!


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0