...helgen :)

Den är här å veckan har bara flugit iväg! :)
Såg i kalendern idag att det bara e TRE VECKOR kvar till påsklovet:) sen börjar allt det roliga!
Visserligen tre intensiva veckor med avstämning och redovisningar men ändå!
TRE VECKOR! :) Yey.
I morse veknade jag skit tidigt, för att vara helg..jag vakna 8, och jag var pigg!
Men eftersom att jag tycker att det e för tidigt att gå upp om man inte e gammal och heter maria, så låg jag kvar...
tänkte att förr eller senare somnar jag om :) å till slut somnade jag om, vakna igen när klockan ringde 10 men gick inte upp förrän 10,30. Jag har packat upp från både norrland och sthlm *stolt* det brukar ju ligga kvar i resväskan i flera veckor, lagom tills jag ska resa igen å då måste packa upp för att få plats till att packa :P

Jag såg just Seals musikvideo ”crazy” och som han såg ut...det e ju många kändisar som funnits i många år och därför gått igenom olika modeperioder...som man idag kanske inte tycker är riktigt lika snyggt. Många modeepisoder kommer tillbaka men jag tycker att dom ofta inte är lika ”starka” som dom var första gången, inte så radikala. Men en sak som jag inte kan sluta fundera över är i fall jag någon gång kommer sitta och titta tillbaka på gamla kort och undra vad sjutton jag tänkte när jag klädde på mig den morgonen! :) Jag vet ju att när jag var yngre så hade jag VÄLDIGT blandade stilar men när man e ung så vet man bättre...hehe, det skyller jag på i alla fall. Jag menar alla kändisarna som jag har sett fula bilder på har i alla fall varit i 20 års åldern.

Dagens planer går i rolighetens tecken...mest i alla fall. Ska plocka lite till (inte så kul) men sen ska jag å älsklingen åka till noah och övriga i min familj i åsbro...det var ju TRE veckor sen jag såg honom! :(

gullungen! Där vankas gos och god mat, sen hemåkning för att fixa ig till festen ikväll :)
Banänä och eriks födelsedagsfest...tycker det e coolt att de e tillsammans och fyller på samma dag...inte för att jag skulle vilja ha det så, dela födelsedag! Där emellan ska jag svänga in på systemet och köpa ut till min 25åriga kompis bonden som gjorde att jag blev utslängd 2 GGR igår, bajs systemet med deras fåniga policy.
Om jag skulle köpa ut till en minderårig skulle jag väl inte vara så korkad att jag tar med denne personen in! Nu var bonden med för vi tänkte inte på att dom kolla hennes id oxå, den som hon lämnat in till skolan för att vi ska söka visum...som sagt jefla systemet med deras policy, det var knappt att hon tyckte att jag skulle få komma tillbaka idag!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Miss Universum

Jag e inte alls gammal! Bara extremt pigg ibland, så de så. =P lycka till på systemet. =)

2010-03-06 @ 13:31:08
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: sandra

jag och chris kollade lagboken igår om de verkligen får neka en på misstänksamhetsprincipen.. och det stämmnde :( men lagen håller inte i längden. tycker ni skulle ha hänvisat till att de kunde hämta policen och utreda saken. se vad de säger då när inga bevis finns :D

2010-03-06 @ 17:02:05
URL: http://sandygurain.blogg.se/
Postat av: sandra

satans vad jag stavar fel. stämde och polisen ska de va

2010-03-06 @ 17:03:04
Postat av: Torsken

pinky: e det inte i år du fyller 25? :) ja vi skulle ha gjort det, pepp ville göra det men jag tyckte det var pinsamt å dra det så långt, pepp ville ju att vi skulle gå ut i tidningen med det :D

2010-03-07 @ 14:48:08
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0