...avstämning+blod=bra tisdag?

Imorse vakna jag, för ovanlighetens skull, ASTRÖTT! ville inte gå upp
och undra hur lärarna tänkte när dom la en avstämning på en TISDAG?!
alla vet ju att det e den sämsta dagen i hela veckan! :(
Men positivt var att solen sken för andra dagen i rad nu...får hoppas att det håller i sig!
(som det enligt väderkanalen ska göra, vilket betyder att joggning ute ligger på schemat)
Avstämningen kändes inte speciellt bra, det kändes inte som en avstämning och jag skärpte mig nog inte
tillräckligt?! Men imorrn är det nästa avstämning så det e bara att lägga dom tankarna åt sidan å ta
nya tag imorrn!
Efter skolan idag åkte jag å banänä till capio för att få vår 2a spruta. Jag var väl lite sådär nervös
eftersom att några andra har fått skitont efter 2a sprutan.
Banännä fick sprutan först...å precis när sköterskan sa "så då var det klart." då titta jag mot banännä å ser
blodstänk "å jag tänkte jaha, det kom väl med sprutan ut" å då ser jag ännu mer blodstänk...alltså som från en vattenspruta eller något...då inser jag att det sprutar blod från banännas arm!!!!
Jag har ALDRIG sett nå liknande...eller jo på film, när det e typ ngn parodi, å det bara sprutar som en fontän!!
helt sjukt, svårt att beskriva för det kom ju inte som en stråle utan i olika omgångar eftersom att hjärtat pumpar runt blodet, det spruta t o m på GOLVET!!! sinnes sjukt! sen var det min tur!?!! hur skulle det gå för mig??!??!!
skitnervös var jag men det gick faktiskt bra...det kändes som förra gången och nu har det gått över...tror jag iaf...min träningsvärk tar kanske över den värken! Känner mig som en tant i överkroppen, kan knappt röra musklerna! :(

Nu ska jag sätta mig framför tvn å avnjuta ett glas rött å desperate :)

här en bild från när jag å tjejerna seglade efter att vi fått vårt båtcert. :)


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0