...äntligen hemma igen.

Har äntligen fått komma hem till mitt hem å min säng å mina saker :)
Vi lyckades ta oss till sthlm i måndags kväll men eftesom att jag skulle till sthlm med
skolan tisdag morgon var det ingen större idé att åka till örebro, så mor å far hämta mig :)
fick sova där å sen åkte jag med min faster upp till sthlm på morgonen efter, lagom trött
och otroligt förvirrad. Men men till sist mötte jag upp mina klasskamrater så kunde vi sätta igång
med alla studiebesök och dövblindtolkningar som stod på schemat :)
SÅ kul det har varit dom här tre dagarna och SÅ trött jag varit på kvällarna, igår em när jag kom hem
slockna jag som ett ljus på en gång.

Jag är väldigt glad att veta att jag har riktiga vänner som verkligen bryr sig
å jag vet att dom ställer upp om jag behöver! <3

Yey! Jobbet ringde pecis å jag får jobba påsk...precis som jag ville :)
nu ska jag gå å mysa med min älskling :P


X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

ja för det gör vi! Kram på dig!

2010-03-07 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0