...Pinky <3

Idag innan jag cyklade till jobbet var jag förbi hos pinky,
som kom hit igår kväll...för att tömma sin lägenhet =(
Nu e det på riktigt, nu kommer hon inte tillbaka...jo en gång till för att flyttstäda men
sen vet man aldrig när man ses igen :( det e långt ner å det e långt upp!
Å så länge ingen av oss har jobb så lär vi ju inte ses! :(

Just nu sitter jag på jobbet, den sista brukaren har lagt sig å
snart ska även jag ta å knoppa...ska ju upp cp-tidigt imorrn!
KLOCKAN SEX ska jag var uppe hos första brukaren...snark!
Sen åker den sista brukaren till jobbet vid åtta och jag jobbar till hav elva
...? vad ska jag göra i två å en halvtimme?! ...?
Imorrn får jag å pepp besök från hans syster och sambo...får se om jag hinner träffa dom
för en gång skull...jag lyckas ALLTID jobba när dom kommer förbi, imorrn skulle dom komma vid tio
så dom kanske...kanske e kvar när jag kommer hem, måste ju cykla hem...det tar sin lilla tid(!)
På eftermiddagen bär det av till åsbro för att hämta upp min syster millis för sen ska vi in till
Örebro igen å gå på bio: ECLIPSE!!!! <3 ÄNTLIGEN...kan knappt bärga mig!
22:22 nu får man önska sig ngt (bara en parentes!) haha

 X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

Vänta nu, VÄNTA NU! Det blev ett allvarligt fel någonstans på vägen. Va det inget mer du skulle göra innan den där "jätteviktiga" filmen =(

2010-07-01 @ 10:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0