...PÅ FREDAAG!

Nu e det inte långt kvar...! JAg har idag provsminkat och provfrissat håret sen självklart
provt kläder och skor till :)
Jag är nöjd!
Den här helgen har som vanligt flugit för fort fram...!
Jag har inte gjort speciellt mkt...å väldigt mkt önskar jag att jag hade gjort...
typ städat...det kommer bli stressigt aatt hinna det i veckan...men men...
jag behöver ju oftast tidspress! Tränat skulle jag oxå...på spexet...men det kanske jag hinner ikväll!?
Jag måste nog kila nu...gotlnd ska strax hämta upp mig så ska vi fika :)

X torsk X

Kommentarer
Postat av: A

Jag tänkteta provsminkningen hos Ö imorn=) Nu är det nära, nu är det nära.

2010-06-06 @ 20:08:34
Postat av: Torsken

Du får ta det på onsdag istället ;P

2010-06-07 @ 23:34:16
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0