...nyss hemkommen

Jag fick ta taxi hem ikväll för bussen hade redan gått...lite dyrare men värt det :)
Idag gick jag sist ut ur klassrummet...jag vände mig om i en sekund och tänkte "aldrig mer"
det e ju lite skrämmande att inte veta vad  som händer men
ändå JEFLÌGT skönt att veta vad som INTE händer , nämligen att jag inte ska tillbaka dit igen!!!!!!
NU E DET FÄRDIGT INOM KORT!

Imorrn blirre städning för hela slanten sen åka till åsbro för att hälsa på mina
examensgäster, dom ska bo hos nettis för det finns mer plats där!
Ska bli så skoj...KAN INTE FATTA!!!
Jag e verkligen klar nu =D
AAAAAAAAaaaaaaaahhhhh!!!
LYCKA!



X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

:D :D :D

2010-06-10 @ 10:23:27
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0