...första dagen avklarad!

HERRE MIN JE....! Första dagen med Noah e avklarad och jag kan ju säga
att jag inte ser fram emot morgondagen =S
Han har grinat konstant...förutom när han sov då...!
Äta ville han knappt göra heller...! Fy sjutton, vi grina ikapp ett tag för jag
var så trött och stod inte riktigt ut!
Här blir det nog inga barn gjorda på ett tag... =P
Men jag måste ju säga att han e superduper söt och charmig när han INTE gråter...

Upptäckte idag oxå att jag inte fått tillbaka pengarna
från min återbetalningbara biljett från praktiken...
SJ säger att dom betalt å banken säger att jag ju inte fått nå pengar!?
Tack för det men vem ger mig mina pengar!?
Får försöka komma ihåg att ringa sj ekonomi avd imorrn mellan 9-12..
...alltid lika bra öppetttider!


 X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

De har väl gått direkt till skolan? Pengarna alltså.

2010-06-14 @ 21:00:40
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/
Postat av: Torsken

nope...de hade kommit in på mitt sparkonto =D jag köpte billjetterna själv :P

2010-06-18 @ 22:24:03
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0