...blandade känslor!

Det är med blandade känslor jag inleder denna D-day..
Lycka över att vara fädig, stolthet över att JAG faktiskt klarat 4 år av utmaningar!
Men samtidigt finns där en lite känslan jag hela tiden försöker tränga bort...
...sista kvällen med gänget... Det går inte att förneka, och jag kommer sakna det...dom!
Jag har fått fin fina vänner under den hä utbildningen som jag förhoppningsvis kommer ha kvar...
...men det går inte att komma undan med att vi kommer inte ses lika ofta som gjort!
SÅ...nu har jag skrivit ner den känslan, nu kan den stanna här på bloggen idag =P

Just nu regnar det...å det ska det fortsätta med fram till kl 10...så jag
hoppas att det kommer vara uppehåll när vi ska gå till kyrkan!!!
Nu ska jag försök sova en liten stund tilo...om fjärilarna bara kunde lugna ner sig!
Men fyra timmars sömn det e ju alltid ngt!
IDAG kommer bli en bra, BRA dag!!!!
Grattis till mig!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ett JÄTTEGRATTIS från mig och Olof uppe i norr!! :) Kramis.

2010-06-11 @ 07:50:03
URL: http://enbitavlivet.blogspot.com
Postat av: a

Grattis till oss=)

2010-06-11 @ 15:08:32
Postat av: Torsken

Tack så jätte mkt sarah och olof!! Ja anna, grattis till oss!!!!

2010-06-11 @ 16:41:05
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0