...Äntligen helg

Första veckan som barnvakt e avklarad! Yeyy...man kan lugnt sagt säga att
det e tålamodprövnande! Men vilket tålamod JAG har =)
Lillen har varit lite krasslig den här veckan oxå (jag med) då blir det ännu jobbigare för honom
(och mig i dubbekbemärkelse) så han har varit lite cranky...speciellt imorse, två timmar KONSTANT
skrik men till slut lyckdes jag söva honom å då sov han som en ängel <3
Dom små glädjestunderna och mystunderna övervger faktiskt skriken...men jälv vill jag inte
ha barn än....jag älskar att sova för mkt! =)
Fick åka förbi HM på vägen hem...någon hade sönder mina solglajjor på examensfesten
å det fanns såklart inte mina glajjor kvar men det fanns ett par andra, fifty procent off dessutom!!


När han äntligen somna var han väldigt söt, ska alltid sova framåtlutd i vagnen :)


Mina glajjor!! och nej, jag köpte dom inte för att dom matcha linnet för
det gör dom inte (olika färg) jqg köpte dom för att dom e TURKOSA!!



X torsk X

Kommentarer
Postat av: Miss Universum

söt unge å coola glajjor. =)

2010-06-19 @ 22:04:14
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: Torsken

...tack :)

2010-06-20 @ 13:42:30
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0