...24 timmar om dygnet e för lite!!

Jag hinner bara ha roligt...eller jag prioriterar det
roliga just nu men dom tråkigt å bör sakerna måste man ju oxå göra! =(
Kör på i hundraåttio nu...mest med fokus, examen och att ha jefligt kul dom sista
dagarna med gänget =P
Hafft en riktigt kul vecka faktiskt...imorrn e det exakt en vecka kvar, sen är jag TOLK
första etappen till målet som kändis tolken är taget =D haha

Lite bilder från götlaborg (fick ju aldrig tummen ur och lägga in dom på datorn där nere)

Det superfina rosa trädet (dom fanns överallt!)


Älski tar paus i parken <3


Sötaste gullungen i världen!

Nu har klockan dragit iväg igen...jag e dödstrött! Har några måsten och en vill-sak jag ska göra innan
jag lägger mig...men vill-saken tar för lång tid så jag får görat imorrn istället!
God natt....


X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jaa, det är bara kul som prioriteras nu! Intensivt, men underbart :)

2010-06-03 @ 23:54:20
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/
Postat av: a

hope johanna, hope johanna...dom sjunger det på radion nu, vilken tillfällighet! 1 vecka kvar...woooho!

2010-06-04 @ 18:51:07
Postat av: Torsken

NU kan man säga att PÅ FREDAG tar vi examen!!!!

2010-06-06 @ 18:33:43
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0