...jobb, jobb å pinky =D

denna vecka inföll min jobbhelg =( segt men får tänka på
pengarna... =P
ska väl egentligen inte klaga eftersom att jag gör saker som jag lika gärna kunde
göra hemma men här får jag betalt för det.

Nu har Pinky varit här och städat ur sin lägenhet och låst dörren för sista gången...
detta firade vi SÅKLART!
och vad kul det var! och AJ AJ AJ vad ont jag har i fötterna idag, värsta blåsan UNDER foten!
Jag kom hem vid 3 i natt tror jag :) som tur var började jag inte jobba förrän
på eftermiddagen!
Vakna inte förrän halv tolv (!) av att pepps mobil ringde...å det var en ganska
fin syn...han och jag däckade på sängen med kläderna på...ingen av oss låg som man "skulle"
och ingen huvudkudde använde vi heller...bara tvärs över sängen =) han la sig så för att han fick skit ont i ryggen
för att han leta efter en dosa så då satte jag mig bredvid...sen minns jag inte mkt mer =D

Ikväll har varit något så OTROLIGT segt att jobba...e trött och vill bara sova...å om tio minuter FÅR JAG!
råkade somna till för ngn timme sen när jag å en brukare titta på tv...sport...snark!

 X torsk X


Kommentarer
Postat av: Miss Universum

hahaha, shit vilken kväll de va. =)

2010-07-11 @ 12:04:17
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: a

varför var ingen hemma och tog kort på när ni vaknade, ahde varit hur kul som helst att se=)

2010-07-12 @ 17:21:32
Postat av: Torsken

JA, det hade varit en kul bild :) funderade på att ta kort på pepp ett tag men somnade om :P

2010-07-13 @ 21:16:37
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0