...down under

vet inte om det beror på att jag e astrött...
eller för att jag e ashungrig...eller för att jag helt enkelt e
depp just nu...vakna vid fyra i morse av en viss herre...sen kunde jag inte somna om
...låg å tänkte på allt...samtidigt som jag hade en djävulsk halsbränna
(som jag för övrigt bara har haft i samband med avstämningar eller stressiga perioder i skolan förut)
å nu har jag det nästan varje natt...vad beror det på tro? kanske att jag mår skit men inte vill erkänna det?
det var lite sånna saker jag låg å tänkte på kl 4 imorse...vad jag vill, vad jag önskar å vad jag antagligen aldrig kommer få...jag orkar inte vara stark för oss båda när det bara e motgång efter motgång...
behöver prata men vet inte om jag kommer orka det när jag kommer hem...(sitter på jobbet)

var för övrigt till V-C igår...det var ju en hit som vanligt
"kom tillbaka om det blir värre...å om det inte blir bättre på en vecka kan du kontakta mig igen.."
tjena...120 spänn kosta den kommentaren.
sinnes.

 

 X torsk X


Kommentarer
Postat av: lucke

nu kan du anmäla dig till dagens blogg hos mig om du vill :)

2010-07-27 @ 08:27:18
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: MarySaintMary

Usch, jag ligger också och tänker på saker klockan 4 på natten nu för tiden. Kanske inte på samma saker som du, men ändå. Det är väl en svacka som dom säger.

2010-07-27 @ 10:25:13
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: a

jag har också halsbränna! men riiiing mig om du behöver snacka!

2010-07-27 @ 15:39:28
Postat av: Torsken

maary: jag tror nog inte det e exakt samma saker men liknande...det har ju med framtiden å göra iaf ? ;P

Bänana...ladda bryggaren, imorrn kommer jag å jag tar med mig näsdukar =(

2010-07-28 @ 00:21:43
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: a

Men...är det SÅ illa. Skit, skit, skit! ja är beredd. Det är bara att komma! Får väl ta fram en näsduk till mig också, för det lär komma sympatitårar...

2010-07-28 @ 10:33:46
Postat av: Torsken

det var inte SÅ illa...var lite trött :P

2010-07-29 @ 15:52:52
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0