...vilodagen

Söndag är dagen man ska vila...det har jag gjort :) sov till ett idag...
och det var SÅ skönt å jag har sovit nästan hela natten och som en stock! Hoppas det håller i sig nu och att vändning äntligen har kommit så att jag får sova på nätterna! Jag kom hem ganska sent...strax innan fyra :)
som pinky hade sagt : Jag e så himla ung som e uppe sent på nätterna!
(Hon åkte hem kl ett för hon palla inte trycket) haha...!
Vi körde alias igår...SÅÅÅ kul det e...anna kom inte på ordet "motsatts" så hon använde "mittemot" istället "mittemot dag" haha...det funka ju så det e huvudsaken :)

Idag ska jag beta av lite av det "lilla" häftet vi ska läsa. sen har jag två tolkuppdrag i veckan som jag måste förbereda mig till. Jobba ska jag göra på måndag oxå...dom ringde nyss å fråga om jag kan jobba på tisdag också...men jag tacka nej. Måste tänka på skolan främst nu! plus att jag ska äta räkor på tisdag ...mums!
Får se om goseposen får sin vilja igenom så vi åker och tränar sen...beror på hur jag mår :P


X torsk x

Kommentarer
Postat av: Miss Universum

haha, sluta mobba mej! Jag ska va den som går sist nästa gång! =P

2010-01-17 @ 20:20:39
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: Torsken

haha...det e ett löfte som du måste hålla! :P jag kommer utmana dig...på onsdag ;)

2010-01-17 @ 20:40:58
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: a

Sen när blev mittemot ett roligt ord...smart men inte roligt! =) Maria kommer för övrigt att förlora

2010-01-18 @ 19:51:27
Postat av: Torsken

haha...hade det varit någon annan hade du tyckt det varit skoj :) jo...maria kommer ju gå först!

2010-01-18 @ 20:50:46
URL: http://torskelain.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0